יום ראשון, 6 במאי 2012

RWB RUSSIA PORSCHE 911 (964) – FIRST


לסיום, אנחנו נספר לכם היום סיפורה של מכונית, אשר הייתה הראשונה ברוסיה להגיע לשולחן הניתוחים של האומן היפני נקאי-סאן מ-Raugh Welt Begriff המפורסם.
מוקדם יותר, בפרקים הקודמים, סיפרנו לכם על תהליך ההתקנה של קיט שלם RWB והיום אנחנו ניתן את הבמה לבעלים של המכונית.





שלום, מה שמך ובן כמה אתה?
אהלן! שמי איגור ונדמה לי שאני בן 25.






במה אתה עוסק? אילו עוד תחומי עניין מעסיקים אותך, חוץ מבניית מכוניות מעניינות?
אין לי תחומי עניין מטורפים במיוחד. משקיע המון זמן בעבודה. אוהב קרטינג, פיינטבול, כדורגל, חדר כושר, סרט טוב.







איך התחילה האהבה שלך למכוניות של פורשה? אילו מכוניות היו בבעלותך לפני זה? שיפרת אותן? שינית בהן משהו?
אף פעם לא ממש אהבתי את המותג פורשה. אבל מי יכול לעמוד בפני הקווים האלה? לפני זה נסעתי באאודי RS6 MTM עם 730 כ"ס ושלל תוספות "סטנדרטיות" לנסיעה מהירה: גלגלים, מתלים, אינטריור, קארבון, צ'יפ טיונינג, פליטה...מתגעגע אליה. כמו כן יש לי עוד פורשה 911 אחת במרכב 993, שנת 97, מנוע 3.6 ל' בי-טורבו (500 כ"ס), הנעה כפולה, ידנית. "הלבשתי" אותה בקיט שלם של Gemballa. וליומיום יש לי את הב.מ.וו 335 (E90) דיזל בצבע תכלת בוהק עם חישוקי BBS.









ספר לנו על הפרויקט שלך עם ה-964, ממה הכל התחיל? היו קשיים בדרך?
ה-964 שלי זה פרויקט לטווח ארוך, מאוד. אני בונה אותו כבר שנתיים, רציתי לעשות את זה יסודי, אבל תמיד אני נתקל בגורם האנושי.









איך קיבלת את האומץ ללכת על RWB? איך משכת את נקאי-סאן אליך?
קיט RWB מושך אותי כי הוא חסר פשרות. אני וחבר כתבנו מיילים ל-RWB עוד לפני שנתיים, כשפורשה היה רק בדרך מארה"ב לרוסיה. התשובה הייתה שהם לא מוכרים קיט בנפרד, אלא בונים את כל המכונית בעצמם. הציעו לנו להביא את המכונית לטוקיו, אבל חשבנו שזה יהיה מוגזם. היום RWB הרבה יותר מפורסם ונקאי-סאן נוסע בכל רחבי העולם, כך שזה הפך לאפשרי. לא משכתי אותו בכוח, פשוט שילמתי על הקיט והגלגלים. את ההתקנה קיבלתי במתנה, כלקוח ראשון (אני מקווה שגם אחרון) בשטחה של רוסיה.

















מקור: LowDaily

קישורים נוספים בנושא:


WTF? RWB IN MSK?

http://holymaniacs.blogspot.com/2012/04/wtf-rwb-in-msk.html

RWB RUSSIA, PART 1

http://holymaniacs.blogspot.com/2012/04/rwb-russia-part-1.html

RWB RUSSIA – START OF WORK

http://holymaniacs.blogspot.com/2012/04/rwb-russia-start-of-work.html

RWB RUSSIA – HARD WORK

http://holymaniacs.blogspot.com/2012/05/rwb-russia-hard-work.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה